НАША ЕКСПЕРТИЗА НАША ЕКСПЕРТИЗА
Працюємо з 2010 року
Реалізували 500+ проєктів
Нам довіряють понад 200 бізнесів
З деякими клієнтами
ми вже понад 10 років
У нашій команді понад
70 співробітників
Сформували новий імідж практичного торговельного центру, підкреслили унікальність і створили умови для збільшення клієнтського потоку. Розробили концепт заповнення торговельних площ на основі аналізу конкурентів і попиту в Києві. Бізнес торговельного центру було перезапущено.
gorodok.ua
Створили нову модель взаємодії з клієнтами онлайн, вирішили питання незручності і складності використання послуг в інтернеті. Розробили архітектуру сайту на основі дослідження банківських продуктів та переваг клієнтів, спростили шлях ухвалення рішень. Банк посилив свою конкурентну позицію.
otpbank.com.ua
Сформували підстави для подальшої зміни стратегії компанії. Провели аналіз ринку, дослідили конкурентів, оцінили можливості для збільшення частки на ринку. Власник уник втрат часу і ресурсів, ухвалив рішення про розвиток бізнесу.
liqui-moly.com.ua
Побудували гнучку систему онлайн-маркетингу, яка здатна оперативно реагувати на ріст та постійний запуск нових житлових об’єктів. Посилили репутацію надійного забудовника і забезпечили потік звернень до відділів продажів. В умовах серйозної конкуренції плани продажів було виконано, у деяких випадках – раніше строку. Кілька житлових комплексів продано повністю.
Побудували віддалений відділ маркетингу, спільно створили стратегію залучення інвестицій на основі власного міжнародного дослідження. На ринку з високими ризиками та сильною конкуренцією компанія отримала більше 1 млн доларів ще до старту основного етапу інвестування. Під час основного етапу проект залучив кошти для розробки продукту.
Представили оновлену модель монетизації сервісу, спроектували простий і зрозумілий алгоритм взаємодії покупців і продавців. Провели якісне і кількісне дослідження аудиторії, виділили сегменти з різними потребами, адаптували продукт для кожного із сегментів. Компанія отримала ряд ідей та рекомендацій для подальшого розвитку продукту.
Виявили та підкреслили унікальність бренду, створили потенціал для конкуренції з топ-брендами вбудованої побутової техніки. На основі дослідження ринку було знайдено “золоту” аудиторію, для якої ми представили продукти відповідно до її очікувань та потреб. Ще до повноцінного ребрендингу було повністю розпродано певні моделі продуктів, які брали участь у тестуванні. Бренд увійшов до списку порівняння з лідерами ринку на популярних торговельних майданчиках.
http://gunter-hauer.ua/
Розробили та реалізували довгострокову стратегію рекламної кампанії, посилили впізнаваність бренду в сегменті кліматичної техніки. Було створено процес, який дав змогу отримати стійкий ріст сили бренду протягом кількох років і, як наслідок, ріст продажів. Синергія офлайн- та онлайн-активностей дала можливість бренду зайняти провідну позицію за впізнаваністю в інтернеті. Усі складські запаси кліматичної техніки було розпродано ще в середині високого сезону-2019 в умовах посиленої конкуренції на ринку.
gree.com.ua