ICO маркетинг і консалтинг

Ми надаємо кваліфіковану підтримку бізнес-проектів на всіх етапах проведення ICO. До нас звертаються зокрема і для проведення ICO під ключ, щоби швидко та результативно досягнути поставлених цілей проекту.

Що таке ICO?

ICO (Initial Coin Offering) або первинна пропозиція монет (токенів) – це форма збору коштів для бізнес-проектів. В основному ICO використовують краудфаундингові проекти, тобто компанії, які лише виходять на ринок.

У процесі ICO команда проекту продає цифрові маркери інвесторам за певні криптовалюти або фіатні гроші. Кошти, зібрані в рамках ICO або «краудсфайдінгу», зазвичай використовуються для виведення нових продуктів на ринки та розвитку бізнесу. Водночас власник токенів отримує як пряму вигоду від їхнього придбання зі знижкою на ранньому етапі краудсейла, так і потенційно в майбутньому при зростанні вартості токена через попит на криптовалютних біржах.

Аналіз проекту і
конкурентів

Особливості ринку, конкурентів та аудиторії, що допоможе визначити шляхи розвитку вашого проекту.

Формування
стратегії

Детально прорахований план дій із виведення вашого продукту на ринок із урахуванням оптимізації витрат і зведення ризиків до мінімуму.

  • Концепт проекту – опис ідеї, унікальна пропозиція, що продають повідомлення, позиціонування
  • Схема «Що, де і кому ми говоримо?» – канали, таргетинг, повідомлення для різних сегментів аудиторії, креативи, бюджети
  • Чек-лист перевірки ICO
    перед запуском маркетингу

Створення
Whitepaper

Whitepaper — основний документ проекту. Повна інформація для прийняття рішення інвестором про вкладення коштів у проект.

  • Дворівневе занурення команди в проект – збір первинної інформації, її обробка та детальне структурування
  • Розробка робочої версії документа та її узгодження
  • Копірайтинг
  • Дизайн та оформлення фінальної версії

Проектування
сайту

Поєднання ідеї проекту й потреб потенційних інвесторів. У результаті ви отримуєте маркетинговий інструмент, розроблений під особливості аудиторії.

  • Розробка технічного
    завдання
  • Вибір домену та хостингу
  • Створення прототипів
  • Дизайн
  • Верстка сайту
  • Тестування роботи сайту

Контент-маркетинг

Створення повного пакету професійних текстів для ЗМІ та соцмедіа. Аналіз і обробка зворотного зв’язку – комунікація з аудиторією, відповіді на запитання.

  • Створення контент-плану
  • Копірайтинг – підготовка та написання всіх необхідних текстів
  • Розробка
    Bounty програми
  • Співпраця з лідерами
    думок
  • Проведення вебінарів
  • Ведення соціальних мереж і
    комунікація з аудиторією в режимі 24/7

Залучення
трафіку

Оперативне налаштування та запуск рекламних кампаній. Щоденний моніторинг показників ефективності та оптимізація бюджетів.

  • Контекстна реклама
  • Платна реклама в
    соціальних мережах
  • CPA-мережі
  • Ретаргетинг
  • Email-маркетинг
  • Реєстрація в ICO-каталогах

Подготовка и етапи ICO

Для того щоб зрозуміти, чи буде проект потенційно цікавий в спільнотах криптовалютних інвесторів, таких як Bitcoin Talk, Reddit та інших, робиться пре–анонс. Це і є перший, проте дуже важливий етап ICO проекту.

1. Пре-анонс – це невелика презентація, яка описує цілі і суть ICO проекту. Цей етап зворотнього зв’язку з потенційними інвесторами, для вдосконалення продукту і коригування бізнес-моделі проекту. На даному етапі важливо зібрати команду, вивчити конкурентів, зареєструвати компанію, описати продукт на основі ідеї (White paper), запустити сайт і e-mail-маркетинг.
Після проходження пре-анонсу приймається кінцева бізнес-модель проекту і складається оферта.

2. Оферта – детальна пропозиція щодо укладення угоди, в якій містяться ключові умови для потенційних інверторів.

3. Маркетингова кампанія.
Так як більшість краудфандінгових проектів – це продукти маловідомих компаній, то на етапі підготовки до запуску ICO важливий професійний ICO-маркетинг. Грамотна PR-стратегія допомагає знайти потенційних інвесторів і просувати проект на ринку.

4. Проведення ICO.
Фінальною стадією ICO вважається випуск власних токенів або використання вже існуючих платформ (Ethereum і Waves) і старт ICO.
Зазвичай краудфандінгова компанія озвучує мінімальний розмір коштів, при досягненні якого ICO вважається успішним. Після успішного завершення ICO, компанія виконує свої зобов’язання перед інвесторами згідно з обумовленими раніше умовами.

Наші проекти

Грамотний ICO-маркетинг – ключ до успіху проекту.

ICO-маркетинг – це комплекс заходів від створення стратегії просування проекту до моделі його розвитку. Він включає в себе ICO-позиціонування, запуск сайту і e-mail-маркетинг, PR-стратегію, SMM-просування, побудову комунікацій (мова, стиль, форма) з ком’юніті і блогами, інвесторами і користувачами продукту.

Що робити якщо у вас є тільки ідея проекту, але немає уявлення як її реалізувати?

Ми пропонуємо вам ICO-консалтинг. Дана послуга допоможе правильно позиціонувати свій проект, оцінити конкурентів, підготувати необхідну внутрішню документацію, врахувати юридичні та фінансові аспекти, провести технічну реалізацію (від токенів до розробки сайту), розробити маркетингову стратегію, правильно розподілити бюджети, підготувати продукт до запуску і супроводжувати проект на всіх етапах проходження ICO до досягнення цілей проекту.

Маркетинг ICO від ідеї до поставленої мети з досвідченою командою

Ми допоможемо вам залучити заданий обсяг інвестицій на старті,
розвинути вашу компанію в подальшому і досягти поставлених бізнес-цілей