Alytics – система автоматизації контекстної реклами для професіоналів. Підтримує два ключові платні канали – Yandex Direct і Google AdWords.

У Alytics існує декілька модулів.

Модуль аналітики. Автоматизує збір статистики до рівня ключових слів за показниками: кількість конверсій, відсоток конверсії, CPA, прибуток, ROI, ЧРВ (частка рекламних витрат). Агрегує статистику про переходи та продаж із декількох джерел: цілі та транзакції з Google Analytics, дзвінки із систем динамічного коллтрекінгу (всі популярні в Росії), продаж із CRM, офлайн-конверсії через User_id. Особливість модуля полягає в тому, що він підтримує статистику за прямими й асоційованим переходами за двома типами взаємодії: перша взаємодія та допоміжна взаємодія. Також дозволяє підсумовувати різні цілі й задавати до них вагові коефіцієнти.

Модуль управління ставками. Автоматизує управління ставками на утримання позицій або дозволяє задавати номінальні ставки з інтерфейсу системи. Особливість модуля полягає в тому, що він зручно вбудований у модуль аналітики та дозволяє змінювати ставки з оглядом на показники ефективності.

Автоматичні правила управління ставками: грайте за своїми правилами, змінюйте ставки і статуси, виходячи з показників, важливих для вас.

Модуль оптимізації CPA. Автоматизує управління ставками. Його ключове завдання – керувати ставками в контекстній рекламі так, щоби досягати максимальної кількості конверсій при утриманні заданого рівня вартості дії (CPA). Цей модуль аналізує накопичену статистику та виробляє імовірний прогноз конверсії кожного ключового слова й оголошення, на основі чого виставляє ставки для досягнення заданого CPA. Отже, рекламодавцю досить вказати бажаний рівень CPA, а система сама буде управляти ставками.

Модуль генерації товарних оголошень. Дозволяє автоматично створювати оголошення та ключові фрази під кожну товарну позицію. Дозволяє передавати й динамічно оновлювати будь-яку інформацію про товар в оголошенні (наприклад, ціну). Автоматично зупиняє оголошення для товарів, яких не стало в наявності, а також створює та запускає оголошення для нових товарів.

Ольшанский и партнеры